15. Brněnské setkání dětských neurologů a pediatrů

8.11.2013 - Brno

Stát: Česká republika
Místo konání: Brno-Kohoutovice, Hotel Myslivna
Pořadatel: Společnost dětské neurologie ČLS JEP a Klinika dětské neurologie Lékařské fakulty Masarykovy univerzity a FN Brno

Zvací dopis:

Milé kolegyně a kolegové.
Klinika dětské neurologie LF MU a FN Brno 8. listopadu t.r. pořádá opět v holelu Myslivna v Brně již 15. ročník celodenního semináře pro dětské neurology a pediatry. Na semináři letos vystoupí tři vážení hosté se zajímavými přednáškami. Prof. Haninec s přednáškou na téma poporodního poranění brachiálních plexů, MUDr. Rusina s přednáškou na téma prionových onemocnění a MUDr. Parmová bude přednášet o Wilsonově chorobě. V další části programu - tak jako každý rok - budou lékaři KDN prezentovány nejzajímavější praktická kazuistická sdělení z oblasti epileptologie, dětské neurologie a nervosvalových onemocnění. Zazní i přednáška na téma, které bylo v dětské neurologii dle našeho názoru dosud málo diskutováno, o specifických nutričních potřebách neurologicky nemocných dětí.

Celou akcí budou prolínat přestávky s občerstvením a možností osobních diskuzí a setkání. Přátelskou atmosféru očekáváme jako každoročně i při obědovém rautu.

Seminář je ohodnocen 6 kredity jako vzdělávací akce akreditovaná ČLK v rámci celoživotního vzdělávání lékařů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o výroční ročník semináře, pořádáme letos ještě i další doprovodnou akci v sobotu pro děti s epilepsií a jejich rodiče. Mottem tohoto setkání je "Radost léčí". Děti čeká kulturní program a malé dárky, rodiče mohou konzultovat otázky týkající se zdravotních problémů svých dětí s lékaři, kteří budou rovněž přítomni. Věříme, že to bude příjemné a milé dopoledne zakončené občerstvením, kde stráví šťastné chvilky společně děti se svými rodiči.

Na semináři i akci pro děti srdečně jménem všech svých kolegů zve
Doc. MUDr Hana Ošlejšková, Ph.D.

Zpět na seznam uplynulých akcí